Historie

Snaptun Lystbådehavn drives som et andelsselskab. Havnen blev bygget i 1991 delvis ved hjælp af arbejdskraft fra havnens andelshavere. Der er godt 70 pladser af forskellig størrelse i havnen. Endvidere er der mastekran.

To år senere byggede vi klubhus med de til en moderne havn tilhørende faciliteter. Klubhuset står til fri rådighed for havnens gæstesejlere. I sommerhalvåret er der opsat et telt med en grillplads til fri afbenyttelse.

Der er legeplads til børnene, og vi har fået lavet en ”Krabbebro” som er meget populær hos de mindre børn.

Snaptun lystbådehavn sætter pris på at bevare et rent og godt havnemiljø.

Snaptun er beliggende i et naturskønt område på sydsiden af Hjarnø Sund ved indsejlingen til Horsens fjord.
Snaptun lystbådehavn og Sejlklub byder dig velkommen til et godt havnemiljø i naturskønne omgivelser.

Der er ca. 4 km til Glud.

Snaptun havn før der kom lystbådehavn i 1991.

Havnen anno 2000 før udvidelsen blev lavet.

Havnen som den er i dag.